Шановні мешканці та гості міста!

Повідомляємо, що з 1 липня проїзд в тролейбусах м. Черкаси становить 10 грн.
Ви маєте можливість сплатити за проїзд:

– карткою будь-якого банку або пристроєм з технологією безконтактної оплати, скориставшись валідатором у салоні тролейбуса;
– одноразовим квитком, придбаним в мережі платіжних терміналів McLaut. Відскануйте квиток на валідаторі з позначкою “скануй квиток тут”.
– також ви можете скористатися застосунком Smart Ticket City, завантаживши його на ваш смартфон в Google Play або App Store (на даний час застосунок ще в розробці).
Для зручності пасажирів в тролейбусах працюють аудіо інформатори з нагадуванням про можливі способи оплати проїзду. Довгострокових проїзних квитків на проїзд у тролейбусах КП “Черкасиелектротранс” Черкаської міської ради” не передбачено.

7 Коментарів в тему “Шановні мешканці та гості міста!”

  1. Ірина

    пристрої у тролейбусах відмовляють у оплаті карткою посилаючись на те, що картка не зареєстрована.

    Reply
  2. Євген

    Валідатор пише, що карта не зареєстрована. Що робити, до кого звернутися? Працівники банку кажуть, що з картою все гаразд.

    Reply
    • Maximus Post author

      З питань роботи валідаторів, оплати телефонуйте в службу підтримки SmartTicketCity +38(067)574-10-88

      Reply
  3. Yuriy

    Чому ваші фахівці не передбачили оплату через QR-код так як це було реалізовано в маршрутному транспорті. Якщо у Вас є можливість реалізувати це, то реалізуйте, так як не у всих є безконтактна карта та телефон з функцією NFC, а при наявності додатка любого банку це можливо буде оплатипи на місті (помістіть QR код на дисплей зчитувача).

    Reply
    • Maximus Post author

      З питань роботи валідаторів, оплати телефонуйте в службу підтримки SmartTicketCity +38(067)574-10-88

      Reply
  4. юлия

    23.07 на остановке “мебельный” села в троллейбус №7(363) в районе 14.00 на повороте черновола -шевченка оборвались провода,всех из троллейбуса высадили.Я не проехала и 2х остановок т.к высадили между остановками,за проезд я заплатила как быть с возвращением оплаты за невыполненную услугу?

    Reply
    • Maximus Post author

      З питань роботи валідаторів, оплати телефонуйте в службу підтримки SmartTicketCity +38(067)574-10-88

      Reply

Залишити відповідь до Ірина Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *