РІК | ПОДІЯ |
---|---|
1959 | 2 червня- Рішення Черкаської обласної ради депутатів трудящих «про складання проекту першої черги тролейбусного руху в м.Черкаси» |
1965 | Січень- Розпочато будівництво тролейбусного депо 5 листопада- Вулицями міста пройшов перший тролейбус 9 листопада- Відкрито регулярний тролейбусний рух Відкрито маршрут №2 «Центр – ТЕЦ» |
1966 | Надходження вживаних тролейбусів з м.Київ Відкрито маршрут №1 «Центр – Рафзавод» Будівництво контактної мережі по вул. Комсомольській (Смілянській) Відкрито маршрут №3 «Центр – Залізничний вокзал» |
1967 | Надходження вживаних тролейбусів з м.Київ Будівництво лінії вулицями Карла Маркса (Дашковича), Урицького (Хрещатик), Кірова (Площа Слави) Закінчення будівництва ТП-4, контактної мережі від ТЕЦ до прохідної Хімкомбінату Відкрито маршрут №4 «Центр – Хімкомбінат» |
1968 | Будівництво контактної мережі до вул.Можайського Маршрут №1 «вул. Можайського – Рафзавод» |
1969 | Будівництво контактної мережі до Лісгоспу Маршрут №1 «Лісгосп – Рафзавод» Будівництво контактної мережі на вул. Приморській Відкрито маршрут №5 «Річковий вокзал – Центр» |
1971 | Будівництво контактної мережі до КШТ Відкриття маршруту №6 «КШТ – Центр» Маршрут №5 «вул. Одеська – Річковий вокзал» |
1972 | Надходження тролейбусів ЗиУ 5 Маршрут №5 «ЗТА – Річковий вокзал» |
1973 | Початок експлуатації тролейбусів ЗиУ-682 |
1974 | Відкрито маршрут №8 «Центр – Рафінадний завод» |
1975 | Будівництво розворотного кільця 3-тя черга ЗХВ Марштут №2 «Центр – 3-тя черга ЗХВ» Будівництво контактної мережі вул. Горького Маршрут №5 «Центр – Вантажний порт» Маршрут №6 «ЗТА – Вантажний порт» Відкриття маршруту №7 «санаторій «Україна» – ЧШК» |
1976 | Маршрут №5 «Залізничний вокзал – Річковий вокзал» |
1979 | Розпочато будівництво контактної мережі навколо мікрорайону «Дніпровський» Марштут №2 «вул. Пацаєва – 3-тя черга ЗХВ» |
1980 | Будівництво контактної мережі до зупинки «завод «Аврора» Будівництво бази відпочинку у с. Сокирно Будівництво контактної мережі до б/в «Україна» Маршрут №1 б/в «Україна» – завод «Аврора» Маршрут №3 б/в «Україна» – Залізничний вокзал» |
1983 | Маршрут№4 «Центр – Хімкомбінат (Азот)» |
1985 | Будівництво контактної мережі у ПЗР Відкрито маршрут №10 «Річковий вокзал – вул. Сумгаїтська» |
1986 | 20 червня- Рішення Ради Міністрів УРСР про будівництво тролейбусного депо №2 Відкриття маршруту №11 «Площа Слави – Площа Перемоги» |
1987 | Списаний останній тролейбус К-6 №97 Розпочата робота «Автоматичної системи контролю руху» |
1988 | Добудовано гуртожиток по вул. Галана 13/2 Отримання ліцензії щодо самостійної підготовки водіїв та перепідготовки кадрів з метою підвищення кваліфікації |
1990 | Відкрито маршрут №9 «Річковий вокзал – «Азот» Демонтовано об’їзд площі Леніна Будівництво контактної мережі від зупинки «Азот» до зупинки «Аміак» Маршрут №4 «Центр – Азот» |
1991 | Маршрут №8 «Залізничний вокзал – завод «Аврора» Придбання перших тролейбусів ЗиУ- 683Б |
1993 | Маршрут №2 «вул. Пацаєва – ВАТ Азот» Маршрут№12 «Трикотажна фабрика – Вантажний порт» Маршрут№12 «вул. Руставі – Вантажний порт» Надходження тролейбусів К-11у |
1994 | Відкрито рух за маршрутом №11 «вул. Сєдова – ВАТ «Азот» |
1995 | Введення посади «кондуктор» Надходження автобусів Вольво та Ікарус Будівництво контактної мережі до зупинки вул. Луначарського Подовження маршруту №4 «вул. Луначарського – ВАТ «Азот» Маршрут №105 «Аеропорт – Річковий вокзал» Маршрут №14 «вул. Сумгаїтська – Аеропорт» Маршрут №15 «вул. Руставі – площа Слави» |
1996 | Квітень- по периметру привокзальної площі прокладено додаткову контактну мережу для об’їзду автотранспорту який заважає руху тролейбусам Маршрут №13 «вул. Луначарського – Залізничний вокзал» Травень- отримали два автобуси «Ikarus-260». Листопад- побудовано лінію вулицями Онопрієнка, Смаглія, Галана Маршрут №4 «вул. Луначарського – ВАТ «Азот» 18 грудня- отримали вісім автобусів «VOLVO B10M» |
1997 | 10 січня- дали дозвіл використовувати автобуси підприємства за тролейбусними маршрутами в якості таксобусів Березень- з 1 числа тариф за одну поїздку 25 копійок Серпень- побудовано тролейбусну лінію по всій довжині вулиці Руставі та по вулиці 30-років Перемоги (від вул. Руставі до вул. Сумгаїтська) Надходження на випробування тролейбуса К-12.05 |
1998 | Січень- Черкаське тролейбусне управління отримало назву «Державне комунальне підприємство «Черкаське тролейбусне управління». Герасименко Анатолій Гаврилович- призначений директором підприємства за контрактом Квітень- отримали п’ять автобусів «VOLVO B10M» |
1999 | На протязі року вартість проїзду змінювалась не один раз, вона сягала 25 та 30 копійок за одну поїздку. В червні квиток коштував 20 копійок (без пільгові автобуси та тролейбуси), але 1 вересня тариф знову склав 25 копійок за одну поїздку |
2000 | 29 березня- вартість проїзду сягнула 30 копійок 27 квітня- «Державне комунальне підприємство «Черкаське тролейбусне управління» отримало назву комунальне підприємство «Черкасиелектротранс». Герасименко Анатолій Гаврилович- призначений директором підприємства за контрактом |
2004 | Червень- страйк працівників підприємства 8 червня- тариф на разовий проїзд у тролейбусі був підвищений до 40 копійок Прийняття рішення черкаською міською радою про продаж соснівського депо Відновлено рух маршруту №14 Припинено експлуатацію автобусів у регулярному русі |
2005 | 2 грудня- вартість проїзду 50 копійок Маршрут №14 закрито |
2006 | З 4 по 26 липня відбувся страйк працівників |
2007 | 1 січня- тариф на проїзд у тролейбусі підвищили до 60 копійок Надходження двох тролейбусів ЛАЗ Е183 |
2010 | У травні тариф на проїзд склав 1 гривню |
2011 | Маршрут №1А закрито |
2012 | Відкрито маршрут №8Р «Аеропорт – завод «Аврора» Відкрито маршрут №8А «Залізничний вокзал – завод «Аврора» Відкрито маршрут 4А «вул. Луначарського – Залізничний вокзал» Подарунок від ПАТ «Азот» - один тролейбус АКСМ 32102 (БКМ 32102) Відновлено маршрут №14 |
2013 | У грудні відновлено тролейбусний маршрут № 3 «Санаторій "Україна" – Залізничний вокзал» Відновлено маршрут №1А |
2016 | Квітень- передача від ПАТ «Азот» 15 тролейбусів АКСМ 321(БКМ 321), що з осені 2012 року перебували на території заводу Продовжили маршрут №14 «вул. Онопрієнка - Аеропорт» |
2017 | Тариф на проїзд склав 2 гривні Отримання ліцензії на навчання водіїв категорії «Т» |
2018 | 1 грудня- вартість проїзду в тролейбусах підвищили до 3 гривень Початок навчання першої групи водіїв категорії «Т» |
2019 | Січень - Запуск офіційного сайту КП «ЧЕТС» |