Історія підприємства

РІКПОДІЯ
19592 червня- Рішення Черкаської обласної ради депутатів трудящих «про складання проекту першої черги тролейбусного руху в м.Черкаси»

1965Січень- Розпочато будівництво тролейбусного депо

5 листопада- Вулицями міста пройшов перший тролейбус

9 листопада- Відкрито регулярний тролейбусний рух

Відкрито маршрут №2 «Центр – ТЕЦ»
1966Надходження вживаних тролейбусів з м.Київ

Відкрито маршрут №1 «Центр – Рафзавод»

Будівництво контактної мережі по вул. Комсомольській (Смілянській)

Відкрито маршрут №3 «Центр – Залізничний вокзал»
1967Надходження вживаних тролейбусів з м.Київ

Будівництво лінії вулицями Карла Маркса (Дашковича), Урицького (Хрещатик), Кірова (Площа Слави)

Закінчення будівництва ТП-4, контактної мережі від ТЕЦ до прохідної Хімкомбінату

Відкрито маршрут №4 «Центр – Хімкомбінат»
1968Будівництво контактної мережі до вул.Можайського

Маршрут №1 «вул. Можайського – Рафзавод»
1969Будівництво контактної мережі до Лісгоспу

Маршрут №1 «Лісгосп – Рафзавод»

Будівництво контактної мережі на вул. Приморській

Відкрито маршрут №5 «Річковий вокзал – Центр»
1971Будівництво контактної мережі до КШТ

Відкриття маршруту №6 «КШТ – Центр»

Маршрут №5 «вул. Одеська – Річковий вокзал»
1972Надходження тролейбусів ЗиУ 5

Маршрут №5 «ЗТА – Річковий вокзал»
1973Початок експлуатації тролейбусів ЗиУ-682
1974Відкрито маршрут №8 «Центр – Рафінадний завод»
1975Будівництво розворотного кільця 3-тя черга ЗХВ

Марштут №2 «Центр – 3-тя черга ЗХВ»

Будівництво контактної мережі вул. Горького

Маршрут №5 «Центр – Вантажний порт»

Маршрут №6 «ЗТА – Вантажний порт»

Відкриття маршруту №7 «санаторій «Україна» – ЧШК»
1976Маршрут №5 «Залізничний вокзал – Річковий вокзал»
1979Розпочато будівництво контактної мережі навколо мікрорайону «Дніпровський»

Марштут №2 «вул. Пацаєва – 3-тя черга ЗХВ»
1980Будівництво контактної мережі до зупинки «завод «Аврора»

Будівництво бази відпочинку у с. Сокирно

Будівництво контактної мережі до б/в «Україна»

Маршрут №1 б/в «Україна» – завод «Аврора»

Маршрут №3 б/в «Україна» – Залізничний вокзал»
1983Маршрут№4 «Центр – Хімкомбінат (Азот)»
1985Будівництво контактної мережі у ПЗР

Відкрито маршрут №10 «Річковий вокзал – вул. Сумгаїтська»
198620 червня- Рішення Ради Міністрів УРСР про будівництво тролейбусного депо №2

Відкриття маршруту №11 «Площа Слави – Площа Перемоги»
1987Списаний останній тролейбус К-6 №97

Розпочата робота «Автоматичної системи контролю руху»
1988Добудовано гуртожиток по вул. Галана 13/2

Отримання ліцензії щодо самостійної підготовки водіїв та перепідготовки кадрів з метою підвищення кваліфікації
1990Відкрито маршрут №9 «Річковий вокзал – «Азот»

Демонтовано об’їзд площі Леніна

Будівництво контактної мережі від зупинки «Азот» до зупинки «Аміак»

Маршрут №4 «Центр – Азот»
1991Маршрут №8 «Залізничний вокзал – завод «Аврора»

Придбання перших тролейбусів ЗиУ- 683Б
1993Маршрут №2 «вул. Пацаєва – ВАТ Азот»

Маршрут№12 «Трикотажна фабрика – Вантажний порт»

Маршрут№12 «вул. Руставі – Вантажний порт»

Надходження тролейбусів К-11у
1994Відкрито рух за маршрутом №11 «вул. Сєдова – ВАТ «Азот»
1995Введення посади «кондуктор»

Надходження автобусів Вольво та Ікарус

Будівництво контактної мережі до зупинки вул. Луначарського

Подовження маршруту №4 «вул. Луначарського – ВАТ «Азот»

Маршрут №105 «Аеропорт – Річковий вокзал»

Маршрут №14 «вул. Сумгаїтська – Аеропорт»

Маршрут №15 «вул. Руставі – площа Слави»
1996Квітень- по периметру привокзальної площі прокладено додаткову контактну мережу для об’їзду автотранспорту який заважає руху тролейбусам

Маршрут №13 «вул. Луначарського – Залізничний вокзал»

Травень- отримали два автобуси «Ikarus-260».

Листопад- побудовано лінію вулицями Онопрієнка, Смаглія, Галана

Маршрут №4 «вул. Луначарського – ВАТ «Азот»

18 грудня- отримали вісім автобусів «VOLVO B10M»
199710 січня- дали дозвіл використовувати автобуси підприємства за тролейбусними маршрутами в якості таксобусів

Березень- з 1 числа тариф за одну поїздку 25 копійок

Серпень- побудовано тролейбусну лінію по всій довжині вулиці Руставі та по вулиці 30-років Перемоги (від вул. Руставі до вул. Сумгаїтська)

Надходження на випробування тролейбуса К-12.05
1998Січень- Черкаське тролейбусне управління отримало назву «Державне комунальне підприємство «Черкаське тролейбусне управління». Герасименко Анатолій Гаврилович- призначений директором підприємства за контрактом

Квітень- отримали п’ять автобусів «VOLVO B10M»
1999На протязі року вартість проїзду змінювалась не один раз, вона сягала 25 та 30 копійок за одну поїздку. В червні квиток коштував 20 копійок (без пільгові автобуси та тролейбуси), але 1 вересня тариф знову склав 25 копійок за одну поїздку
200029 березня- вартість проїзду сягнула 30 копійок

27 квітня- «Державне комунальне підприємство «Черкаське тролейбусне управління» отримало назву комунальне підприємство «Черкасиелектротранс». Герасименко Анатолій Гаврилович- призначений директором підприємства за контрактом
2004Червень- страйк працівників підприємства

8 червня- тариф на разовий проїзд у тролейбусі був підвищений до 40 копійок

Прийняття рішення черкаською міською радою про продаж соснівського депо

Відновлено рух маршруту №14

Припинено експлуатацію автобусів у регулярному русі
20052 грудня- вартість проїзду 50 копійок

Маршрут №14 закрито
2006З 4 по 26 липня відбувся страйк працівників
20071 січня- тариф на проїзд у тролейбусі підвищили до 60 копійок

Надходження двох тролейбусів ЛАЗ Е183
2010У травні тариф на проїзд склав 1 гривню
2011Маршрут №1А закрито
2012Відкрито маршрут №8Р «Аеропорт – завод «Аврора»

Відкрито маршрут №8А «Залізничний вокзал – завод «Аврора»

Відкрито маршрут 4А «вул. Луначарського – Залізничний вокзал»

Подарунок від ПАТ «Азот» - один тролейбус АКСМ 32102 (БКМ 32102)

Відновлено маршрут №14
2013У грудні відновлено тролейбусний маршрут № 3 «Санаторій "Україна" – Залізничний вокзал»

Відновлено маршрут №1А
2016Квітень- передача від ПАТ «Азот» 15 тролейбусів АКСМ 321(БКМ 321), що з осені 2012 року перебували на території заводу

Продовжили маршрут №14 «вул. Онопрієнка - Аеропорт»
2017Тариф на проїзд склав 2 гривні

Отримання ліцензії на навчання водіїв категорії «Т»
20181 грудня- вартість проїзду в тролейбусах підвищили до 3 гривень

Початок навчання першої групи водіїв категорії «Т»
2019Січень - Запуск офіційного сайту КП «ЧЕТС»
2+